
Descoperă CURSURI
PR și Comunicare Internă
Cum să te faci auzit!
Cursul de PR susținut de lectorul Liana Sanda se adresează celor care vor să înțeleagă esența comunicării strategice și să-și dezvolte abilități-cheie în domeniul relațiilor publice. Vei învăța cum să construiești și să menții imaginea pozitivă a unui brand, să planifici și să implementezi campanii eficiente de PR, să identifici publicul-țintă și cele mai potrivite canale pentru transmiterea mesajelor. În plus, vei descoperi cum să gestionezi cu încredere situațiile de criză și cum să construiești relații solide cu mass-media. Un curs complet, cu aplicabilitate imediată, care îți oferă o viziune clară și practică asupra instrumentelor și tacticilor esențiale din PR.
Nivel pregătire: Începător
Criteriu vârstă: 18+
Tarif: 500 Euro
Limited Spots Available: 8-15 cursanți
*Înscrierea la curs nu înseamnă automat selecția în cadrul cursului.
*În cadrul procesului de selecție, viitori cursanți vor fi contactati de Antena Academy pentru un friendly talk.
*Absolvenții vor beneficia de 20% reducere pentru cursurile viitoare la care vor să participe.
*În funcție de numărul de cursanți înscriși, școala își rezervă dreptul de a modifica data de începere a cursului. Datele afișate pot suferi modificări. Vei fi anunțat prin e-mail cu câteva zile înainte de data efectivă de începere a cursului.
*Plata se va efectua integral înainte de începerea cursului.
What you will master:
Vei învăța conceptele esențiale care stau la baza domeniului PR și cum acesta contribuie strategic la succesul unei organizații. Vom parcurge, pe scurt, istoria PR-ului, de la apariția lui şi până în prezent şi vom previziona felul în care inteligența artificială, automatizarea şi realitatea augmentată vor transforma PR-ul
Vom descoperi că adaptarea mesajului este cheia. Fiecare tip de material – comunicat de presă, articol, discurs presupune adaptarea mesajului, pentru a avea o mai bună claritate, coerență şi impact. Vom parcurge tehnicile comune, dar şi particularitățile fiecăruia dintre ele.
Construirea și menținerea unei imagini publice pozitive este esențială pentru succesul pe termen lung al unei persoane publice, companii, instituții sau brand. Descperi cum să defineşti identitatea şi valorile brandului, pentru a putea porni de aici o comunicare coerentă şi constantă, autentică şi empatică,
Vei deprinde cum să creezi, să implementezi şi să derulezi o campanie eficientă de PR, de la idee şi până la evaluare, dar şi cum să măsori indicatorii-cheie de performanță (KPI).
Relațiile bune se bazează pe respect, documentare, transparență şi asumare, iar relația cu jurnaliştii şi entitățile media este esențială în PR. Vei descoperi cum să dezvolți o relație solidă, pe termen lung.
O criză de imagine intervine atunci când reputația unui brand este compromisă de un eveniment neaşteptat, ducând la pierderi importante, lipsă de încredere și reacții publice negative. Vei învăța cum să previi o astfel de criză, cum să gestionezi eficient o situație de acest gen şi cum să reconstruieşti brandul ulterior.
What Skills You Will Gain:
Abilități de gândire creativă şi strategică: înveți cum să transmiți mesaje cât mai coerente, concise şi persuasive, adaptate diverselor audiențe, cum să creezi materiale atractive şi relevante pentru a obține acoperire media, cum să abordezi provocările de comunicare prin soluții inovatoare şi eficiente, să elaborezi şi să implementezi strategii de PR aliniate obiectivelor propuse
Abilități de Comunicare și Interpersonale: înveți cum să prezinți eficient informațiile clienților şi mass-media, cum să construieşti şi să menții relații solide cu jurnaliştii, clienții şi publicul, cum să identifici şi să menții contactele cu jurnalişti şi insituții media relevante
Alte abilități esențiale: dezvoltarea şi aplicarea de strategii pentru protejarea reputației în situații de criză, planificarea, coordonarea şi evaluarea eficientă a campaniilor de PR şi capacitatea de a reacționa rapid şi eficient
Lector
Specialist în comunicare, cu peste 15 ani de experiență în PR, Comunicare Corporativă și Managementul Crizelor în domeniul media, Liana Sanda a fost implicată, de-a lungul timpului, în cele mai importante proiecte ale Antenei și a colaborat cu unele dintre cele mai apreciate vedete din...
După înscrierea la cursul Digital PR and Social Media Manager vei fi contactat de Antena Academy pentru un friendly talk (o discuție amicală despre așteptările, obiectivele și interesele tale).
Cursul PR și Comunicare Internă, susținut de lectorul Liana Sanda, începe miercuri, pe 17 septembrie și durează 5 săptămâni.
Cursul se va desfășura în perioada 17 septembrie - 15 octombrie 2025, conform programului următor:
Miercuri, 17 septembrie - 17:00 - 19:00
Miercuri, 24 septembrie - 17:00 - 19:00
Miercuri, 1 octombrie - 17:00 - 19:00
Miercuri, 8 octombrie - 17:00 - 19:00
Miercuri, 15 octombrie - 17:00 - 19:00
Cursul PR și Comunicare Internă se va desfășura o dată pe săptămână, în fiecare miercuri, timp de 2h, în intervalul 17:00-19:00.
Tariful pentru înscrierea la cursul de Digital PR and Social Media Manager este de 500 euro.