Digital PR and Social Media Manager
Descoperă CURSURI

Digital PR and Social Media Manager

Design content. Define strategy.

Într-un univers digital în care o postare virală poate schimba percepția publicului într-o secundă, iar reputația în mediul online se creează sau se pierde, la fel de rapid, Digital PR-ul și Social Media nu mai sunt opționale, ci sunt un must, dacă vrei să ai un brand de succes în era comunicării digitale.

 

La cursul de Digital PR and Social Media Manager, susținut de lectorul Andrei Vasile, înveți cum cum să îți creezi o prezență relevantă, coerentă și convingătoare în online. Înțelegi cum se diferențiază PR-ul clasic de cel digital, cum se completează cu social media și cum creezi campanii care livrează rezultate concret, nu doar like-uri și share-uri. De la strategie și tone of voice, până la copywriting, calendare de conținut, influenceri și analytics, acest curs îți oferă toate instrumentele necesare pentru a comunica profesionist pe rețelele de socializare.

Nivel pregătire: Începător.

Criteriu vârstă: 18 +

Tarif: 600 euro

Limited Spots Available: 10-15 cursanți *

 

*Înscrierea la curs nu înseamnă automat selecția în cadrul cursului.

*În cadrul procesului de selecție, viitori cursanți vor fi contactați de Antena Academy pentru un friendly talk.

*Absolvenții vor beneficia de 20% reducere pentru cursurile viitoare la care vor să participe.

*În funcție de numărul de cursanți înscriși, școala își rezervă dreptul de a modifica data de începere a cursului. Datele afișate pot suferi modificări.Vei fi anunțat prin e-mail cu câteva zile înainte de data efectivă de începere a cursului.

*Plata se va efectua integral înainte de începerea cursului.

 

What you will master: 

 

  • Înțelegerea diferențelor dintre platformele de social media: Înveți nu doar cum funcționează fiecare platformă, dar și cum reacționează publicul în funcție de rețeaua de socializare: Instagram, TikTok sau Facebook. Afli care este tipul de conținut care funcționează cel mai bine în funcție de algoritm, comunitate sau context.
  • Adaptarea mesajului la specificul fiecărei rețele: Mai precis, înveți cum să adaptezi tone-of-voice-ul, formatul, durata, vizualul și structura textului în funcție de canalul folosit, dar și de public țintă.
  • Crearea unui calendar de conținut coerent și eficient: Planificarea e cheia. Descoperi cum gândești și creezi pe termen scurt și mediu un plan de Social Media, să organizezi postările în funcție de obiective, momente cheie, insight-uri de consumator și tendințe.
  • Scrierea textelor pentru postări și folosirea potrivită a hashtag-urilor : Copy-ul (textul) face diferența. Înveți cum să scrii un text care atrage, convinge și produce engagement. Descoperi diverse stiluri de exprimare, adaptate la context, titluri potrivite, CTA-uri (call-to-action) care funcționează și cum să alegi hashtag-urile relevante pentru postările tale, nu doar pe cele la modă.
  • Pregătirea rapoartelor și analizelor pentru fiecare platformă: Măsori rezultatele și tragi concluziile potrivite. Descoperi ce se ascunde în spatele cifrelor din spatele fiecărei postări, ca să realizezi rapoarte care reflectă impactul real asupra publicului. Descoperi ce înseamnă reach, engagement, vizualizări și cum le folosești ca să îți îmbunătățești contentul.

 

What skills you will gain: 

 

  • Gândire strategică în Digital PR: Descoperi cum să ai imaginea de ansamblu, the big picture, a planului tău de Social Media, și nu te raportezi doar la postări individuale. Creezi campanii coerente, în funcție de viziunea, valorile și obiectivele fiecărui brand.
  • Gestionarea relațiilor cu influenceri și utilizarea strategiei de influence marketing: Influencerii pot fi o strategie de promovare, dar și parteneri de imagine. Descoperi cum să-i alegi în funcție de relevanță lor din mediu online, de publicul lor țintă și de obiectivele tale sau ale brandului pe care-l reprezinți. În plus, înveți cum să creezi un brief eficient, ușor de înțeles, și cum măsori rezultatele reale ale colaborării cu influencerii.
  • Planificarea și organizarea conținutului în social media: Înveți să planifici eficient, să grupezi tipuri de content, să adopți o strategie coerentă de Social Media, să creezi pattern-uri de comunicare și să acționezi rapid la trenduri, tendințe, dar și crize de comunicare.
  • Important diferențierii dintre PR și Social Media: Înțelegi unde începe PR-ul și unde intervine Social Media, cum se completează, dar și cum coexistă, indiferent că e vorba de imaginea publică a unui brand sau a unei persoane. Această diferență te ajută să comunici coerent, eficient și profesionist în mediul online, fără să faci greșeli de comunicare.

in-person 6 săptămâni

Lector
Andrei Vasile
Digital PR Specialist

Andrei Vasile are 10 ani de experiență în media și televiziune, coordonează activitatea de PR și Social Media pentru unele dintre cele mai cunoscute formate din țară: Insula Iubirii, Power Couple, Te cunosc de undeva!. A mai lucrat pentru formate precum Românii au talent, Survivor, Vocea...

Inscrie-te

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Checkboxes

Întrebări frecvente

Care sunt sunt următorii pași?

După înscrierea la cursul Digital PR and Social Media Manager vei fi contactat de Antena Academy pentru un friendly talk (o discuție amicală despre așteptările, obiectivele și interesele tale).

Când începe cursul și cât durează?

Cursul Digital PR and Social Media Manager, susținut de lectorul Andrei Vasile, începe pe 18 iunie și durează 6 săptămâni. Cursul se va desfășura în perioada 18 iunie-23 iulie.

De câte ori se ține cursul săptămânal și ce durată are?

Cursul Digital PR and Social Media Manager se va desfășura o dată pe săptămână, în fiecare miercuri, timp de 2h, în intervalul 17:00-19:00.

Care este tariful cursului?

Tariful pentru înscrierea la cursul de Digital PR and Social Media Manager este de 600 euro.

Alte cursuri

Alte cursuri