Piața muncii în fața revoluției AI. Ne ajută inteligență artificială să devenim virali?

inteligența artificială în social media
Ne ajută inteligența artificială să devenim virali în Social Media?

Inteligența artificială transformă piața muncii mai rapid decât ne-am fi imaginat. Însă mai important decât automatizarea este felul în care putem folosi această tehnologie pentru a sprijini oamenii și ideile lor. Așadar, într-o lume în care vizibilitatea în mediul online poate însemna succesul unei idei, al unui brand sau chiar al unei cariere, această întrebare devine tot mai relevantă: Cum influențează AI capacitatea noastră de a deveni virali în mediul online?

Aceasta este tema propusă de Diana Coman, lectorul cursului Digital Marketing Expert, speaker și specialist cu experiență internațională în comunicare digitală, în cadrul conferinței „Piața muncii în fața revoluției AI”, organizată pe 5 noiembrie de Antena Academy și Antena Group, la Sheraton Hotel. Diana va aborda un subiect de interes public: „Ne ajută AI să devenim virali pe social media?”

Impactul AI asupra succesului strategiilor de comunicare

În intervenția sa, Diana Coman aduce în discuție o schimbare esențială: capacitatea AI-ului de a modela strategiile de comunicare, de la conținut la momentul și modul în care acesta este distribuit. Potrivit unui studiu apărut în publicația Innovation and Entrepreneurship (SpringerOpen, 2025), instrumentele bazate pe inteligență artificială pot identifica și învăța tipare din conținutul viral anterior, oferind recomandări predictive pentru viitoarele campanii.

Într-un mediu digital aflat într-o continuă accelerare, înțelegerea acestui parteneriat dintre oameni și AI devine un skill esențial pentru oricine lucrează în marketing, comunicare sau creează content.

De ce contează AI-ul în 2025

Contentul viral din social media nu mai este doar un avantaj de imagine. În multe industrii creative, poate face diferența dintre irelevanță și oportunitate. Pe o piață a muncii în care algoritmii și AI-ul influențează tot mai mult dinamica profesională, învățarea acestui nou limbaj devine necesară.

Evenimentului anului în România, conferința „Piața muncii în fața revoluției AI”, organizată de Antena Academy într-un cadru exclusivist, aduce în prim-plan tocmai aceste subiecte, care vor fi dezbătute de liderii din tech, HR și business: cum ne pregătim pentru o piață a muncii unde adaptarea tehnologică nu mai este opțională, ci esențială.

Cine este Diana Coman
  • lector al cursului Digital Marketing Expert la Antena Academy, cu peste 15 ani de experiență în domeniile creative
  • doctor în Științele Comunicării și profesor la FJSC, Universitatea București, BISM și Entrepreneurship Academy
  • specialist în strategie digitală, fost Client Partner Snapchat pentru Europa de Est, unde a coordonat campanii și vânzări pentru 7 regiuni
  • consultant pentru branduri, agenții și creatori de conținut
  • speaker internațional, cu o experiență practică solidă în folosirea AI în campaniile digitale

 

Înscrie-te AICI la cursul Digital Marketing Expert, unde Diana predă nu doar conceptele de bază, ci și noile direcții ale comunicării digitale în era AI: de la strategii creative, la folosirea prompturilor și automatizărilor în mod inteligent.

Află mai multe despre cursurile Antena Academy AICI.

Follow us:

Facebook | Tik Tok | Instagram | Youtube